Sıkça Sorulan Sorular

Garanti süresi ne kadar?

Tüm ürünlerimiz için standart garanti süresi 2 yıldır. Bu süre içerisinde kullanıcı hatası olmayan tüm arızalar tarafımızca tamir edilmektedir.

Nasıl sipariş verebiliriz?

İletişim sayfamızdan iletişime geçerek sipariş verebilirsiniz.

Teknik sorun yaşadığımızda ne yapmalıyız?

Ürününüz ile ilgili yaşayacağınız her türlü sorunda Işık Elektronik olarak sizlere destek olacağız. Teknik destek almak için yazabilir ya da 0322 248 05 08 numaralı hattımızı arayarak ekiplerimizden destek alabilirsiniz.

İndirim alabilir miyiz?

Vereceğiniz toplu siparişler için adet bazlı olarak satış ekibimiz sizlere özel olarak fiyat çalışması yapıp ileteceklerdir. Siparişlerde satın alınan ürün miktarına bağlı olarak indirimler uygulamaktayız.

Teslimat süresi ne kadar?

Teslimat süresi ürün ve bölgeye bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Genellikle, siparişinizin onaylanmasından sonra 3 ila 7 iş günü arasında teslimat yapılmaktadır. 17:00 öncesinde verilen siparişleriniz aynı gün kargoya verilmektedir.

İade ve değişim politikanız nedir?

Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Tüm ürünlerimiz tek tek detaylı testlerden geçtikten sonra satışa sunulmaktadır. Herhangi bir sorun ile karşılaşmanız durumunda teknik destek ekibimiz ile iletişime geçmenizi öneririz. Sizlere yardımcı olmaktan mutluluk duyacaklarına emin olabilirisiniz. Satın alınan ürünlerin kutularında ve elektronik aksamlarında herhangi bir kullanıcı hatası hasarı bulunmaması durumunda 30 gün içerisinde koşulsuz iade politikamız bulunmaktadır.

Bu sayfanın içeriğini kopyalayamazsınız